Pages

Friday 12 August 2011

6 Sebab Utama Wanita Jadi Lesbian 18+

gambar harus ganas kan?

Kebanyakan perempuan biasanya mendapat pengalaman seksual dengan sesama jenis sekali atau dua kali dalam hidup mereka.Tetapi mereka tidak mengganggap bahawa diri mereka itu lesbian, cuma perasaan ingin tahu sahaja,” kata Suzi Godson seorang pakar seks dan hubungan di dalam The Times dan selaku penulis The Sex Book. Ada beberapa perkara yang menjadi penyebab kenapa perempuan suka buat eksperimen dengan perempuan yang lain.


1. Untuk merasakan sesuatu yang berbeza

Hal ini lebih susah nak dijelaskan kerana seringkali bukannya perempuan tertarik pada gender yang lain, Ketika melihat perempuan lain yang cantik, pandai dan wangi, apa yang perempuan tu rasa ketika berada dekat dengan dia?. Sebab apa lelaki ni terlalu obses dengan payudara wanita? Apa yang dirasakan oleh lelaki tersebut apabila menyentuh titik sensitif wanita tersebut? Bila perempuan boleh mengagumi keindahan tubuh perempuan yang lain, bukankah ini bermaksud lebih mudah pula untuk memberikan dan merasakan sentuhan dari wanita ke wanita?


2. Bersembang secara emosional dan verbal

Mesti korang semua tahu yang lelaki ni susah sangat nak memahami perempuan. Oleh sebab itulah, eksperimen sesama perempuan seringkali terjadi kerana kemampuan mereka untuk berkomunikasi secara verbal. Perempuan sesama perempuan boleh bersembang secara terbuka dan sejujurnya, bukankah ini salah satu kunci dari hubungan seks yang baik ?


3. Mengubati sakit hati

Bila baru clash dengan pasangan. Perempuan mesti merasakan saat2 sangap a.k.a nafsu memuncak. Selain tidak mempunyai pasangan lelaki, perempuan mungkin juga sedang menjauhkan diri dari lelaki2 lain, Jadi, dia pun cuba nak lakukan perkara terkutuk tersebut sesama perempuan, boleh jadi yang lama dah dia kenal, atau on the spot terus buat, Walau bagaimana pun, dalam seks juga ada unsur2 yang boleh didapati sehingga perempuan tu rasa dia buat dengan lelaki.


4. Lebih Lembut

Perempuan ni ada bibir yang sangat lembut dan ciuman juga lembut. Hal ni lah yang membezakan dengan lelaki, ketika lelaki bernafsu buas, lelaki ni lebih cenderung “bersemangat lebih”. Mereka juga selalu mengeluarkan air liur yang banyak ketika bercium.


5. Perempuan lebih pandai dalam seks oral

Lelaki sering tak tahu bahagian yang mana yang menyelesakan untuk disentuh, terutamanya di area vagina .Perempuan pula , tahu nak buat apa kat perempuan lain kalau diorang buat seks oral. Lagi pun, tak ada bulu yang baru dicukur sehingga rasa kasar apabila menyentuh bahagian sensitif perempuan tersebut.


6. Tidak pengotor

Perempuan selesa buat seks dekat tempat yang bersih, dengan seluar dalam yang baru, Ketika nak kentut, perempuan akan keluar dari bilik tidur, atau pun belah dari bilik, tetapi lelaki ni lain, langsung tak ambik tahu, dah lah buang angin merata2 pastu gelak pulak, ingat lawak la tu.

4 comments:

Puan Surina Rashid said...

erkkk!!

aydah ahmad said...

pheww ! awesome ! hahahaha ! ya allah , jauhkan laa

akhmal ariff kepal said...

hahahahahaa. last sekali terbaik. :D

NFJ said...

eeeeuuuu

Post a Comment

Sila komen dengan jujur :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...