Pages

Monday 15 August 2011

Cinta Songsang Adam Lambert - Sauli Koskinen


CUKUP terkenal sebagai seorang penyanyi yang lahir dari program realiti televisyen American Idol, Adam Lambert baru-baru ini membuat kenyataan bahawa dia kadang kala berhadapan dengan masalah mengenai orientasi seksnya.

Mengaku dirinya gay, bagaimanapun ujar Lambert, ia adalah kenyataan yang paling sukar diterima apabila dia menyedari berminat dengan kaum sejenis pada usia yang masih muda.

Ia kemudian bertambah sukar apabila dia tiba-tiba popular dan kebanyakan media lebih membahas tentang isu orientasi seksnya berbanding kerjayanya.

"Sesekali saya terasa ia (isu gay) agak menarik apabila ramai yang mahu mengambil tahu tentangnya. Mereka seperti teruja dengan orientasi seks saya.

"Kadang-kadang saya berasa lucu apabila ada media dan beberapa pihak yang cuba mensensasikan isu saya, tapi saya faham bahawa ini adalah sebahagian daripada dunia hiburan," ujarnya kepada OK! Weekly.

Ujarnya lagi, dia memahami sebagai seorang selebriti, seluruh kehidupannya akan terdedah, bagaimanapun dia seboleh mungkin mahu menjalani percintaan dengan pasangannya, Sauli Koskinen dengan sederhana dan tidak mendapat publisiti meluas.

"Saya sedang enak dilamun cinta dan itu cukup membahagiakan saya. Dalam masa yang sama, cinta banyak membantu saya melahirkan karya yang lebih baik," katanya kepada tabloid tersebut.

0 comments:

Post a Comment

Sila komen dengan jujur :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...