Pages

Monday 15 August 2011

Kelebihan Wanita Memiliki Payu Dara Kecil Atau Sederhana



Kepada wanita diluar sana ,anda tidak perlu risau atau bimbang dengan wanita yang mempunyai payudara lebih besar daripada anda.Jangan sesekali berasa rendah diri dengan saiz payudara anda yang kecil. Setiap kejadian pasti ada kebaikan.Begitu juga dengan payudara yang kecil.Berikut merupakan beberapa faedah payudara kecil:

1. Elak gangguan seksual
Kepada wanita berpayudara kecil, anda dapat mengelakkan diri daripada sekumpulan lelaki yang selalu memandang payudara dan suka membuat gangguan seksual terhadap wanita.

2. Penyayang dan setia
Kebiasaannya wanita yang mempunyai payudara kecil lebih penyayang dan setia terhadap kekasih atau suami dan jarang berlaku curang.

3. Kepuasan seks lebih cepat
Kepada kaum lelaki, anda tidak perlu bimbang jika tidak dapat memuaskan isteri pada detik malam pertama.wanita payudara kecil lebih cepat teransang dan mempunyai waktu klimaks dengan cepat berbanding wanita payudara besar.

4. Berpakaian lebih sopan
Wanita payudara kecil berpakaian lebih bersopan dan tidak terlalu mendedahkan payudara seperti wanita berpayudara besar.

5. Bebas melakukan aktiviti sukan
Melakukan aktiviti sukan seperti olahraga dengan tenang kerana tidak perlu risau kerana payudara kecil lebih ringan. dan senang dibawa kemana-mana.

6. Tidur pelbagai posisi
Payudara yang kecil lebih memudahkan seseorang untuk tidur dengan pelbagai posisi sekalipun.Contohnya tidur meniarap dan menyiring.

7. Selesa tanpa coli
Payudara kecil lebih selesa walaupun tanpa memakai coli dan bentuk payudara tidak begitu ketara disebalik pakaian.

2 comments:

Lilynn said...

yang no.#3 tu mana tahu? huahuahua...

yang no.#4 dan 6 tu aku setuju! :P

safety place.. said...

ahaha... macam ayat memujuk

Post a Comment

Sila komen dengan jujur :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...