Pages

Wednesday, 10 August 2011

Apabila Agama Dipermainkan


Astafirullah , terkejut aku bila dapat gambar ni dari seorang hamba Allah ni .. Kenapa sekarang ni ramai suka main2kan agama? Aku pantang sungguh lah , tak boleh terima benda2 camni , aku bukan baik sangat pun , tapi perlu ke sampai nak main2kan agama? kafir ko korang? nak dilaknat oleh Allah? Moga mereka medapat hidayah dari Allah swt ..

13 comments:

cik siti said...

diorang ni dah hilang iman dalam hati.. astaghfirullah

eja mizie said...

nih la namanya islam pd nama jek..bukan pd hati n iman....moga depa diberi hidayah,,kalau tk dpt hidayah bg bala jek trus...tkleh terima bab depa kutuk Allah swt tu...hati dh gelap...lam kubur t kena balun cukup2 baru tau mintak ampun ehhh...

aNc said...

masyallah.....

Ikmal Zainal said...

MasyaAllah

ashutz said...

memang dorg cakap macam ni, sebab tengah sihat.....tp once dah kene musibah...seperti penyakit yg pelik2 menderita...baru nak igt tuhan!!!!!! byak dah kes mcmni!!!lepas tu menyesal sendiri!!!

Ruim Al-Rembawi said...

Akan datang satu fitnah dihujung zaman. Dajjal, matanya buta sebelah kanan. Mungkin ini lah dajjal, yg berfikiran moden, celik akal tetapi buta mata imannya, berfikir dalam keadaan logik, hilangnya iman kepada Allah, setelah Allah Maha pemberi petunjuk melemparkan seluas2 bukti kekuasaannya.

http://ruim-al-rembawi.blogspot.com/2011/08/hidayah.html

aretin said...

bongok nye manusie macam nie..bek tobat la..da tentu adam adalah mnusie yg prtame dicipta..sah2 la Allah perintahkan macam tu untuk mnusie berkembang..setiap suruhan Allah SWT ada kebaikannya...

NFJ said...

ni la manusia yg tak reti nak mendalami Islam. nauzubillah hi min zalik.

aZiE dE hEnnA cReaToR said...

astaghfirullahal'azim..ya Allah..kau maha besar Ya Allah..kalau mereka muslim..brilah hidayah pada mereka Ya Allah.. (sentak jntung aku bila baca ni..)

bbfragrance said...

kalau mengikut pengetahuan russian aku,makcik hajjah sitt alvira ni geng dgn asyari ni..taktau la mana silapnya kat dorang ni.mungkin ada keadaan2 yg membuatkan dia sgt benci pada agama islam..kita doakan agar diberi hidayat secepat mungkin..

pohhpalihh said...

kuatkan iman kita....perkara2 begini bakal menjadi lebih hebat...kita harus bersedia.....mantapkan taqwa !!!Allahuakhbar !!!

mcnoy said...

sekoq2 mmg haram jadah...kalo negara kita laksanakan undang2 islam lm dah kena bunuh..

ucha said...

dia orang ni x de otk ke????

Post a Comment

Sila komen dengan jujur :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...